یک شاخه آیه قرآن

آیه های آموزشی، مناسبتی، دستوری ،احکام، قشنگ، پرمفهوم و زیبا از کلام خدا

یک شاخه آیه قرآن

آیه های آموزشی، مناسبتی، دستوری ،احکام، قشنگ، پرمفهوم و زیبا از کلام خدا

خدا: بخوانید مرا تا اجابت کنم شما را

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ


سوره ۲: البقرة - جزء ۲



وَإِذَا سَأَلَکَ عِبَادِی عَنِّی فَإِنِّی قَرِیبٌ أُجِیبُ دَعْوَةَ الدَّاعِ إِذَا دَعَانِ فَلْیَسْتَجِیبُواْ لِی وَلْیُؤْمِنُواْ بِی لَعَلَّهُمْ یَرْشُدُونَ

و هرگاه بندگان من از تو در باره من بپرسند [بگو] من نزدیکم و دعاى دعاکننده را به هنگامى که مرا بخواند اجابت مى‏کنم پس [آنان] باید فرمان مرا گردن نهند و به من ایمان آورند باشد که راه یابند(۱۸۶)


نظرات 1 + ارسال نظر
امیر پنج‌شنبه 12 فروردین‌ماه سال 1395 ساعت 00:56

همش چرتو پرته ما که چیزی ندیدیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد